just give me a reason

2013-04-24 ♥ 20:19:37
Måndag och tisdag hände inte så mycket spännande, var som helt vanliga vardagar. Förutom att jag var och såg på en dansföreställning igår med lisa, den var hur bra som helst fast rätt udda! Sen åkte vi ner till älven och tog massa bilder och pratade en stund. Idag har varit en rätt tung dag, hela förmiddagen bestod av två nationella prov i engelska. Den första delen var läsförtåelse, och den gick väldigt bra! Men del två som var hörförståelse var rena rama helvetet, värsta jag gjort! Sen så var jag med alexandra ett tag, och nu är jag nykommen hem från övningskörkurs eller vad det heter, så nu blir det att köra för fulla muggar, se upp! Imorgon kommer jag nog inte att hinna skriva, efter skolan drar jag direkt till gymmet med emma och sen så ska jag vara barnvakt åt några söta barn resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0